salam aidiladha..
smggu jugak x hapdet blog nih..kemalasan tahap terlampau + xbwk laptop blk kajang..
aku gi tadika hari tu melenggang jerk.xlarat lak nk usung laptop berat2.lgpon just nk keja smmgu jerk,then blk rmh utk smbut raya haji.sbb tu aku rasa xpadan sgt nk usung laptop nih..

smlm jln jam tahap muntah hijau la..dri kajang nk blk ke selayang saja kena bersesak hmpir 3jam.haishhh,aku mmg benci btl bila musim perayaan ni..letak la perayaan apa pon,bersusun kereta atas jalan tuhh nk blk kmpung.sabo jelah..

apa2 pon aku nk wish selamat hari raya aidiladha & selamat menjalani ibadah korban bt suma umat islam di seluruh dunia..hehhh ( bajet mcm ada jerk 1 dunia nk usya blog aku..huuu)

dan untuk ayah aku,aku doakan smoga brada dlm keadaan yg shat wal afiat dan dpt mnjalani rukun haji dgn sempurna.doa aku moga ayah mndapat haji yg mabrur..amin..^_^
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com