~~ matlamat menjadi blogger~~
emm,penah org tnya aku..'best kerk tulis blog?', 'xboring kerk? tgk xramai kengkawan pon..'
ok..fine..mmg aku xramai kwn.selama btahun aku menulis blog aku blh dikategorikn sbgai merangkak lagi..eh,tak..rasanya aku masih bertatih.btahun aku bertatih dlm menulis blog.tp aku xpenah rasa mcm nk tutup blog aku.sbb aku rasa xda sbb.aku suka ada blog..mgkin pada org lain,diaorg ada matlamat dlm menulis blog..cthnya??

ok..cthnya :

1) bisnes..
2) glamor?? (mgkinla..not so sure..)
3) $$$ (duit.duit.duit..hehhh)
4) lepas tensen..

emm..dlm byk2 tu aku sndiri xtahu apa matlamat aku bukak blog.dulu masa 1st aku buka akaun ni,kwn aku yg tlg buatkan utk aku..alih2 diaorg suma dh xaktif pon..aku ja yg still lgi menulis dan menulis.

aku bkn bt blog sbb bisnes sbb aku sndri xda bisnes yg aku nk promote.aku jugak bkn nk kejar glamor sbb tu aku xpenah publish aku pnya blog kt FB kerk,friendster kerk..klu sbb dt,aku xtau nk collect kt mana sbb aku xda pon akaun nuffnang tuhh.aku cuma ada iklan free jerk.so,blog aku mmg free.hehhh.lpas tensen?? emm,ada gak kowt.sbb aku blh kata kn blog ni ada lah blog peribadi.so,aku akan tulis serba sedikit pasal hidup aku yg kekadang kucar kacir supaya aku lebih chill..^__^

kadang2 mmg la aku ada terasa kecik bila berdepan dgn blogger otai..yala,diaorg pnya followers cecah ratus,ribu,puluh ribu..fuhhh,mmg dasat..aku rasa mmg xtcapai akal aku utk cecah angka followers seramai tuhh..apa sgt la yg aku blh ceritakn dlm blog aku yg kecik nih..dgn followers yg ada seramai 35org ni pon aku dh cukup segan,malu..tp aku mmg bterima ksh sgt kpd mereka yg sudi mengikuti aku walaupon blog aku ni xseberapa..(touching la konon..hehhh)

apa2 pon..aku akan terus menulis dan menulis.selagi aku masih diberi kesempatan waktu,inilah yg akan aku lakukan utk mengisi waktu lapang aku..hobi yg aku xkn pernah padam.BISIKAN NURANI akan terus jadi sebahagian dari hidup aku.bt suma yg sudi mengikuti blog ni,trma kasih byk2..itu ja yg mampu aku ucapkan..^__^
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com