~ barakallah sahabat ku ~
ada sedikit perasaan sedey bercampur gembira dlm hati aku..knp? emm,sbb aku xdpt bsama sahabat aku waktu hari istimewa dia.aku xmampu nk fly ke perlis utk ke majlis knduri dia.antara faktor jarak dan $$$..errr? aku bkn anak jutawan,bangsawan @ dermawan yg ada dt bekepul2..apa2 pon,ketidakhadiran aku ke majlis mereka bkn atas dasar aku xingat kawan @ melupakan mereka..aku sntiasa mndoakn kesejahteraan semua sahabat2 aku.^_^


sumber dari album anis di FB..hehhh


slmt pengantin baru bt nabila & umayr..semoga kalian berbahagia & dpt menempuh alam perkahwinan dgn matang.saling bertolak ansur dan saling memahami..and..smoga cpt2 dpt baby..hihi ( huh,dh mcm pakar motivasi rumah tangga la pulak..err? )

ehh,,aku ikhlas nih..ini mmg ucapan ikhlas dari aku yg xdpt pegi majlis korang...^_~
Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com