~ dia merajuk?? ~
smggu aku tggalkan dia..dia dh merajuk..smlm aku dh pasang niat nk cari pngganti dia.aku nk yg lbh memudahkn aku.yg blh teman aku ke mana2..aku dh xlarat bsama dia wlupon dh btahun dia bsama aku.aku dh xmampu lgi utk terus bersamanya.aku letih..dan pagi ni dia dh merajuk.dia yg tggalkan aku dulu sblm aku tggalkan dia..huuuu (T__T)

adk aku : yong,try bukak laptop hg..jadi apa tah.tdi amir bukak dia jam.dia nek bnda yg bukan2.pas2 ada tulis kritikal..
aku : ekk??
adk aku : try la tgk sndiri..lama gila amir nk try bukak laptop hg tdi.

haila..tetiba pulak dia bt perangai..padahal sblm aku kuar gi rawang tdi,aku sempat on9 kejap.ok jerk.smpai ja aku kt rmh,tetiba adk aku smpaikn berita cmni.sedih aku.mmg la aku nk beli pc baru.aku nk beli netbook sbb dh xtmampu nk usung laptop tu memandangkn aku kena naik trnsport awam yg sesak dgn manusia.tambah lgi keretapi tanah melayu tuhhh..seksa sgt kowt nk bhimpit dgn laptop bsandang kt blakang.dh ibarat mcm pikul beras 5kilo..

ahh,aku dh xmampu lgi.yg bt aku smakin kuat nk beli netbook sbb adik aku yg lelaki dh nk msuk study blk.klu sblm ni dia cuti sbln,dia la mnggantikan tugas ayah.dia yg slalu hntar dan ambik aku.tp lps raya haji ni dia nk msuk study blk..so,aku kenala bharap dkt KTM dan bas awam utk blk rmh.sbb tu aku xmahu bwak beban yg melampau.bahu aku blh patah nnt..huuu

tp wlupon aku ada cita2 nk beli netbook,aku still syg lgi laptop aku tuhh.aku xda niat nk buang @ jual pon laptop tu.aku still nk guna lgi.cuma aku nk letak kt rmh jala.blk mggu2 aku on la laptop tuh.so,skrg ni byk plak la dt aku nk kena lebur..nk beli netbook & repair laptop.haiii..sian kt aku..huuuu (T__T)

Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com