hai hai 2012,bye bye 2011
salam..

hari terakhir 2011..bsok dh msuk 2012.
wah..mcm sekejap jerk hbs stahun.
pejam celik pejam celik,bsok 2012..

cita-cita 2011 suma dh tercapai kerk?
klu tnya aku,waktu aku nk msuk thun 2011 dulu,aku cuma ada 1 jerk cita-cita iaitu nk tamatkan degree aku dgn baik.wlupon cuma ijazah kelas ke2 atas,xpala..dh kira syukur jugak sbb aku blh tamat kn degree aku.xda terkandas.

dan 2012..ya,2012 permulaan utk aku memulakan khidupan bekerjaya.
ntahla..stakat ni mmg aku xnampak lagi jalan.
sepanjang aku habis study,aku cuma kerja dekat tadika dan kadang2 mengajar kafa.
ini pon dh nk bhenti dh..huhu
nk cari kerja lain pulak.
bkn xsayang dekat anak-anak aku ni,tp spa tahu peluang kt luar lbh baik.

so,azam aku tahun baru 2012 nak cari keja yg lbh baik.
insyaAllah perlu jadi mnusia yg lbh baik setiap hari.
dan bkn tggu tahun baru ok..sbb mati xmenunggu tahun
sokong x?
hehe..hepy new year! ^__^



Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com