mood : chill..
salam,morning suma..ada baik? ^__^
aku cuti hari ni..lepak2 depan lappy layan Fb n blog.cuti 2hari sempena sambut ayah balik dari mekah.semlm ayah sampai.alhamdulilah..sumanya dh selesai.ayah pon baik2 jerk.cuma badan ayah susut sikit.biasala..dkt negara org.selera bknnya sama'.hujan emas di negeri org,hujan batu di negeri sendiri.lbh baik hujan batu dinegeri sendiri.'cewahh..hehe.pakai peribahasa la pulak!


aku ada rasa seronok sebab xkeja hari ni..dpt ambik angin kt rmh.lapang sikit.klu x,pagi2 lagi dh kena dgr suara budak2 yg terjerit sana sini.main kt sana,gaduh kt sini.hai..btl2 la pagi pon xda ketenangan..huuu.

hari ni dpt la merasa ketenangan pagi.^__^

tp aku still ada rasa susah hati sbb next week aku ada interview.aku dh lulus Mtest.kena bt part 2 plak..kena interview sblm diterima msuk kedlm prgram Jqaf..haila..mmg bkn senang nk dpt kerja kn zaman skrg ni? klu dh dapat nnt..mmg syukur xterkata la,kena hargai sbb mmg perit nk cari kerja.huhu

aku berharap sgt yg ada rezeki aku utk dpt kerja tetap.dh hbs ikhtiar dh ni nk cari kerja..hutang dh la byk..bjanggut aku nk bayar..(mmg x la girl nk tumbuh janggut..huahua)



doakan aku yerk..moga aku lepas part 2 nih..chaiyok!
Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com