berakhir sudah debaran..
entri sblm msuk tidor..sesungguhnya mata mmg mengantuk tahap tak ingat dh ni..tp oleh kerana masih awal,tak tergamak lak nk tidor.takut nnt malam terjaga.huhu..

pagi tadi bgn mmg awal gila..pkl 4am adik dh sibuk gerakkan aku.kononnya sbb mak ayah aku pesan dkt dia kena bgn awal sbb nk btolak gi shah alam utk interview aku..so,awal2 lagi dia dh bangun.pkl 3am dh celik biji mata dia..pkl 3am ok..bkn pkl 4am,bkn pkl 5am..dh mcm dia pulak nk pegi interview..huhu.semangat bebenor!

smpai hotel intekma mmg awal la..dari selayang meredah ke shah alam bkn makan masa pon.pkl 5.30am dh btolak.smpai shah alam pkl 6am..stgh jam dh settle klu jalan xsesak..tp bila tolak dgn solat,bfast,sesat lgi..pkl 7am dh ready kt hotel..ok la tu.not bad..^_^

smpai jerk kt hotel tuh dh nmpak calon2 J-Qaf..degup jantung pon xbrp seimbang.tmbah pulak yg dtg dgn kengkawan.nmpak confident habis la..yg aku sorg2 dgn family ni cengang jerk tgk diorg bincang cmna nk jwb soklan jap lagi..

tp kejap jerk..lps tu dh dapat kwn,baru aku rasa cool sikit sbb bkn aku sorg jerk gementar.tp suma org pon rasa.so,aku jdi normal blk..sesi interview ada 3 bhagian.mmg ambk masa lama gak la.tambah pulak tyme individu aku calon yg terakhir..mmg tyme mnunggu tu tyme yg paling bosan.ksian mak ayah aku yg kena tggu aku dri pkl 7am tdi lagi..aku pnya interview settle pkl 12pm..bayangla brp lama mak ayah aku tggu..huhu

apa yg aku harapkan smoga ada rezeki aku utk kerja J-Qaf nih..besar harapan mak ayah aku nk tgk aku dpt kerja kerajaan.dan harapan aku jugak..huhu.

haila..dh penat celoteh..nk tidor..gd nite..^_^
Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com