debaran..
sobahal khair..haihh.tetiba lak ckp arab yerk.aura interview dh kuar..sesungguhnya keadaan jantung aku sekarang agak kritikal la jugak.dh rasa mcm nk pecah bila fikir yg aku ada lgi beberapa jam utk berhadapan dgn interview J-Qaf..

otak aku dh blurr tahap 360darjah..seyes! perasaan takut,seram sejuk bcampur menjadi 1 smpaikan aku pegang buku pon tangan terketar2..haila..dasat sungguh darah gemuruh aku.harapnya bsok aku xpengsanla depan juri tuh..bt malu kaum jerk.heee!

apa2 pon usaha perlu diteruskan..tinggal beberapa jam lgi utk bt persiapan.harapnya dpat bt yg terbaik..yg penting, DOA & TAWAKAL kpd ALLAH..insya-ALLAH dipermudahkan..

“Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan (keperluan)nya.” (QS. Ath Tholaq: 3)


Allahumma yassir wala tu'assir..Allahumma amenn..


go NAQHIAH go! ^_^
Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com