say peace 2 the world..^__^


seminggu yg lepas bgelut dgn kesibukan..xsempat nk on9.bt keje pon xcukup tanah.lps selesai hari sukan utk tadika hari tu,terus dpt arahan baru.kena bt exam paper utk budak2..kena submit mggu tu jgk sbb next week budak2 dh exam.



paper aku..arab & b.m. (4 paper,2 paper arab & 2 paper bm = 200 soalan )



mula2 menyirap jugak darah aku..putus fius apa suh org bt keja last minit..igt mcm doraemon kerk? dlm masa sesaat tu mcm2 alat blh settle keje dia...aku mana ada bnda alah mcm tu.tgn aku 2 jerk..dh la aku kena stdy sbb aku kena bt MTEST utk prgram J-Qaf..lagi bgelut la aku.kusut..



MTEST...( 5 paper = INSAK,kuantitatif,BI,analitikal,verbal)



mula2 aku dpt buku2 utk exam MTEST ni,skt kpala aku..dh brp lama aku xbt kira2 mate..skali nk kena exam mate..nk belasah apa plak..bkarat ni wei.aku dh xpnca dgn segala number tuhhh.



yg BI kena tgk grammar plak..haishhh,grammar aku pon tunggang langgang.dia suh aku btolkn salah dia.mmg wassalam la aku.



tp dh stdy sikit2..sabar byk2..bt keja slow2..settlekn suma bnda.aku jdi lbh cool..suma org ada tyme pressure.aku pon..merungut tetap xblh selesaikn masalah.skali pon aku tensen,aku still kna ikut flow..and skrg,suma keja aku settle.



1. dh submit exam paper budak2..ready to phtostat.


2. dh gi exam MTEST..mmg xtahu aku jawab apa sbb masa gila suntuk. 1 paper 30mnt ja..emm,blh twakal jerk



now...say peace to the world..^__^

Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com