~ mood kerja ~
dh 3 hari sebenarnya aku dlm mood kerja..aku mmg nk update blog nih,tp sbb line tnet ni tlampau teruk aku pon fed up..huh! dh terasa mcm aku ni tcampak kt lubuk bhantu jerk..sadisss..T__T

mcm biasa,klu aku nk update pon aku slalu tggu hari siang.hari ni coz aku xajar KAFA blh la aku lepak smbil layan blog..klu aku ajar KAFA mmg xsempat.nk harap line tnet tyme malam,mcm siput..aku pon menyampah!

emm,patutnya hari ni aku ada ujian lisan utk ' sijil tauliah negeri kedah'..tp aku dh blk KL.aku tpaksa batalkan ujian aku tu sbb pnyakit lupa aku yg dh tahap kronik..eeee.sengal! boleh aku t'tggal buku tauhid dkt KL..dh tu nk pegi jawab apa klu aku jejak jugak hotel seri msia tu? senyap? pas2 blk nangis sbb fail? jdi dgn tekad & keazaman yg baru aku blk KL n xmau ambk exam tu..hehe.sbb apa? sbb aku kn org KL..nk bt apa amik tauliah negeri kedah.cisss,masa ambk ujian btulis xigt.dh lulus,kau bt sekerat jalan plak.huhu..

nk bt cmna..aku pon xtau cmna tgn aku blh gatal gi isi borang tauliah tu..dh isi,bayar duit rm30,pas2 gi ujian btulis 3 paper..n last step...aku cabut..aci x? heeee..aku xmau nyesal.aku xmau nyesal..aku mmg xthu apa kepentingan ambk sijil tu..nnt klu aku rasa aku ada keperluan,aku amik lain.masa tu xdala aku cnfius mcm skrg..

wish luck 4 me ok...(@__@)
Label: edit post
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com