~ konvo @ kuin ~
dulu masa aku 1st tyme jejak kaki dkt kuin aku rasa aku akan semput sbb kena study smpai 4thn..tp hari ni bila aku jejak kaki utk ambk degree,aku rasa mcm baru ja aku msuk kuin.skjap ja masa blalu..aku dh pon tamat pngajian dgn sempurna setelah selesai majlis konvokesyen hari tu..seyess aku takut.belambak graduan kt luar berebut2 nk cari keja..dan aku salah seorg dari mereka..aku harap adala rezeki aku utk dpt keja yg lbh baik dari skrg..huhu.doakn aku yerk..(^__^)




dari kiri : tok,amin (adik aku),aku,wani (kwn aku) dan emak..
wlupon ayah aku xda,aku harap dia doakan kjayaan aku.
doakn aku dpt keja cepat..mmg tu yg aku harap kn..(^__^)




bersama rakan seperjuangan..geng syariah 2007-2011.
moga terus success..



credit utk purple flowers from my fmly..
love u all's..




housemate aku..ni jala gmbar yg aku sempat ambk lps selesai majlis.
lps tu,suma terus lari dgn fmly masing2..
mmg sadiss..T__T
0 Responses

Catat Ulasan

pesanan anda

Related Posts with Thumbnails
  • DGN NAMA ALLAH..

    PENGIKUT

    wawwi.com